19 Ocak 2014 Pazar

Röportaj: Tuğba Tunçkaya


- Tuğba Tunckaya kimdir? Nasil başladi blog, nasil yazmaya karar verdin?


5 yıl önce ablamın bana blog açmasıyla başladı ve o günden beri git gide daha çok kitleye ulaşarak devam etti sanırım hayatım boyunca vazgeçemeyeceğim bir parçam olmaya da devam edicek:)

-Bloguna günlük ne kadar vakit ayiriyorsun?


Telefonumdan devamlı olarak takip ediyorum , gelen mailleri, yorumları , soruları... Belli bir saat söyleleyemem ancak dediğim gibi elim hep üzerinde blogumun , yeni post düzenlemeleri , fotoğraf çekimleri, araştırmalar ve görüşmeler derken gün içerisinde ciddi bir zaman ayırıdığımı söyleyebilirim.

-Takip ettiğin ve beğendiğin yerli ve yabancı bloggerlar kimler?


Takip ettiğim çok blog var özellikle instagram bunun için harika bir platform dunya çapında tarzını beğendiğim blogların başını songofstyle çekiyor bende.


-Hangi mağazalardan alişveriş yapmayi seviyorsun? Favori butiklerin, markalarin hangileri?


Dolabıma baktığımda çoğunluk Zara diyebilirim , ancak markaların haricinde yeni Türk tasarımcıların genç arkadaşlarımın çalışmalarınıda severek giyiyorum... Sagaza madrid in abiye kıyafetlerini , nine west in ayakkabılarını , michael kors un çantalarını ilgiyle takip ediyorum. Ayrıca uluslararası online satış siteleride özellikle bloggerları ciddi şekilde fethetmiş gözüküyor:)

-Son olarak moda üzerine blog yazmaya yeni başlamak isteyenlere tavsiyelerin neler olacaktir?



Son zamanlarda git gide dahada artarak devam eden moda bloglarına her gün onlarca , yüzlerce yenisi ekleniyor. Benim tavsiyem öncelikle sabır ve istikrar sonrasında trend araştırmaları, kendine yakışanı keşfedebilme , düzenli post girişi ,takipçileriyle iletişim halinde kalma ve fotoğraf kalitesi bunları takip eden detaylar arasında.

Herkese çok sevgiler dilerim Lachebekje (zwart-wit)
TeşekkürlerTwee harten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder